Söndag!

Tjenna!
Börjar med gårdagens äventyr.
Jag och Martina drog till avesta & grabbarna..
Nyktra kanske jag ska nämna.
Iaf så drog vi hem vid 1, körde hem martina, mellan hedemora o avesta gick de i max 60, kändes ju kul..
När jag lämnat av martina så hade jag den roliga vägen mellan hedemora o garpen kvar, 40 gick de i, svinhalt, men kom hem oskadd iaf!
Ja väl hemma så va de bara att göra sig klar för sängen, sov skönt men drömde hela natten så jag vaknade ett antal ggr... lite rolig dröm va de allt haha, fick lov att tänka efter när jag vaknade om de va på riktigt eller inte.

Nu håller jag på att fixa ihop en spotify playlist till mamma, de är inte de lättaste
Jag - vad vill du ha för musik då?
M - Men ta nå bra, sånnahär lugna låtar..
Jag - okej tack för hjälpen! :)
Har iaf fått ihop 7 låtar haha..

Idag är planerna att vara med K Cecilia.
Ska oxå på kalas, william blev ju 5 år igår, tiden går fort :o
Sen ska jag oxå hjälpa mamma i källaren.

De va allt för nu, slänger upp en liten bild oxå bara för att :)
typ jag just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0