Söndag igen!

Tjenis Penis!
Jaha då var de söndag igen, de gillar vi ju inte, tycker en vecka kan bestå av fredag, lördag & söndag!
Men iaf idag så blev de att ligga kvar i sängen lite längre än vanligt, kikade på en film siddu.
sen ringde cisci så de va bara att dra sig neråt och ha alfons medans dom fixade torktummlaren.
Ja sen så tog jag och cisci med oss små killarna på en ganska lång promenad, duktigt!

Har rensat garderoben idag å så nu måste jag nog införskaffa mig lite nya kläder! men de gör ju inget ;)

Ohh jag har hittat världens bästa bra humör låten, man kan inte riktigt sitta still när man hör den...
You make my dreams - Darly Hall & John Oates Om du vill lyssna på den :)

Nej nu ska jag nog försöka hitta på nått att göra, är på städhumör :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0