;)

Tjulaho
Allt va emot mig idag, humöret va inte på topp heller, bara en stund över lunch för då sitter jag ju bara drygar mig! ;)
Höjdpunkten på dagen va ju iaf att jag fick stå ute å vänta på mamma i 40 min och höll på att frysa av mig fötterna, sånt gillar vi inte, och sen när jag kom hem direkt så skulle ju travis ut, men jag sprang med han så de gick ju fort, och jag trodde faktiskt att jag hade sämre kondis ;)

Nu på eftermiddagen har de blivit soffan o bara slöat o kollat på full frys, skulle ha tvättat lite idag kom jag ju på men får väl ta de imorn om inte mamma är snäll och gör de :)

Nej en liten bild på mitt konstverk...
När jag har väldigt lite att göra:

Påhittig är man (A)



Bajbajbaj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0