Sheeeeena :)

hej hej hej hej hej hej! ....   typ
En trött morgon var de, ville INTE lämna sängen o åka till skolan.
men duktig som jag är så kom jag iväg.
Började med TIG idag och de gick ju bra till en början men sen ville ingenting som jag ville, va nära på att slänga allt i väggen o gå därifrån, äch får göra ett nytt försök imorgon!
Efter skolan så åkte jag till Martina, eller ja, jag väntade på henne 1 timme först men de gick ju de å..
Gjorde lite käk sen drog vi till Borlänge en sväng, allsång i bilen blev de till Celine Dion, ni kan ju tänka er själva hur de lät ;)
Hemma nu iaf, har duschat o varit ute med travis, även pussat på min älsklings Alfons :)
Blir nog en tidig kväll idag tror ja, äntligen fredag imorn. planerna för morgondagen är Fredagsmys med Martina!

Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0